Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-15 07:30:40
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> Ne, nera. Vienos keliones metu 10 kart issimineti po 50 zlotu daug ka
> paaiskino is karto ir klausimu praktiskai neliko.

Taip, turtingi buratinai iš karto išsiima 10 000 zlotų (ar dar su daugiau
nuliu kazkokiu tiugriku) porai dienų ir rūpesčiu neturi. Ne tokie turtingi
šalyse, kur bankomatai centre kas 50 metru, pasiima tiek, kiek planuoja
išleisti grynais (ką nors įdomaus pamate pas gatves prekeivi, ar sugalvoję
užsukti i kokia skyle). Nes mokėti beveik už viską galima kortele. Dar
prireikė - išsiima dar. Nes nafig sekančia diena galvoti, kur kisti
išgrynintas niekam netinkamus tiugrikus. Nes jau reikia kitokiu tiugriku...
irgi vienam vakarui...

Audrius K.