Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: neratoblogo
Data: 2019-04-10 19:12:09
Išimčių tikrai gali būti, bet nei man asmeniškai, nei žmonai, Europoje
ir USA neteko su jomis susidurti.

Nors vienam bičiuliui buvo taip, kaip tau. Kaip supratau, mokamas pinigų
išėmimas gali būti tada, kai bankomas "privatus" t.y. nepriklauso jokiam
bankui (pasirodo egzistuoja ir toks verslo modelis).