Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Tomas
Data: 2019-04-15 20:33:04
ar dar kas be autoriaus daskaito iki galo sitas monografijas apie autoriaus
isgyvenimo buda?
siaip idomu, nes as tai skipinu, ner kantrybes

"Audrius K"  parašė naujienų news:q919fh$q88$1@trimpas.omnitel.net...

Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> Dar turbut protingai issikeiti darbo dienomis, nes gi pinigais neshiki?
> Blin, kaip tu nuobodziai atostogauji...

O aš manau, kad ponas nuobodžiai atostogauja. Nuskrenda i Egiptą (tikrina,
Keniją), ten išsiima kelis šimtus eu  (per karta) - baigsis numatyti
pinigai, užteks maisto iš all inclusive.... ir kam imti kelis kartus, juk
visoms atostogoms reikalinga VIENA valiuta...

O mano, pvz maršrutas
Lenkija-Čekija-Austrija-Vengrija-Serbija-Makedonija-Graikija-Bulgarija-Rumunija-Vengrija-Slovakija-cekija-Lenkija.
  Kadangi ponas nesupranta, kam imti kelionėje kelis kartus, tai akivaizdu,
kad taip nekeliauja...
Man nuobodu vienoje vietoje sedeti su all inclusive. Ponui tai - panašu
atostogų rojus. O aš noriu pavaikščioti po vietiniu barus, pasivažinėti po
skirtingas valstybes, jų užkampis, pabendrauti su žmonėmis, pamatyti gražia
gamta.... kiekvienam savo.

Audrius K.