Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-23 23:49:24
benamis <ask@mail.lt> wrote:

> Na egzistuoja toks pildymo budas, kuriuo zmones naudojasi. Tu pildai su
> kortele, kiti - pavedimais. Skirtumas tarp iprastu banku, tas kad jokiu
> reference nr nereikia, o pas revoluta reikia.

Nereikia pas revoliuta jokių referece numeriu darant pavedimus,
nereikia.... (reikėjo tik pačioje pradžioje, pakol normaliu sąskaitų
nebuvo). Nerašinėk, ko nežinai - nes skleidi dezinformacija.

Ir, skirtingai nuo kitu banku, revoliuta gali papildyti momentaliai tiesiai
iš kitos debetinės kortos (bet kurio banko), ko nepadarysi nei swedbanke,
nei sebe...

Is cia gali kilti nuansu
> padarius klaida ir t.t.

Niuansai gali kilti darant pavedimą i seba, jei saskaitos numerį blogai
parašysi. Ir ką?

> Jei visas Revolut naudojimasis susiveda i "va nusigryninsiu 50pln", tai
> problemos gal ir nebus, bet tamsta plesai maike koks Revolut geras ir
> kaip mes to nesuprantam. Paziurek placiau.

Tai ponas pažiūrėk plačiau. Čia pas pati siauras požiūris... dėl to ir
nesupranti revoliut privalumu.

Taip pat nepamirsk jog yra
> visokiu hipsteriu, kurie pilnai bankininkyste yra perkele i revolut.

Kaip, ble, galima VISA savo bankininkyste perkelti i viena banką??? Kokiu
debilu atsipūtėliu reikia būti???? (Man yra pašikę VISI (kuriuose turiu
sąskaitas) bankai... (revoliut pašikęs mažiausiai). Su visais yra buve, kas
kažkur užsienyje neveikia jų kortos. Pvz swedbank kraipė galva ir aiškino -
turi veikti, negali neveikti. Taip, prieš kelis mėnesius ta pati korta
veikė. Po keliu mėnesių - vėl ten pat veikė... SEB pablokavo (rūpinamės
klijientais) ir neįspėjo (USA). Prieš kelis mėnesius ta pati korta veikė,
sekančioje kelionėje - fig. Gerai, kad nuomoje paimant auto neužkliuvo, kad
korta blokuota (o joje buvo pinigai, skirti auto nuomai ir viešbučiui).
Gerai, kad pamačiau bankomate, kad korta blokuota, ir tada keliu dienų
bėgyje po pusvalandžio pokalbio mano sąskaita banko darbo laiku (man -
vidury nakties ) ją atblokavo...

> Reali, man nutikus situacija. Atvaziuoju pasiimti i nuomos kompanija
> automobilio. Nepriima mano korteles, rodau revolut'a ir klausiu ar tiks
> sita. Sako tinka.

Na matai, kokia nebloga kortele... :-) tavo “rimto” banko nepriima, o
revoliut - priima :-)
(Siaip tai ji ir tinka tokiems atvejams. Išgryninti pinigus nemokamai,
pakisti ten, kur kito tavo banko netinka, kai uzsirauni ant dienos limito
su kito banko korta, kad gulėtų kaip rezervinė jei kita pavogs....)

Persivedziau 2k eur depozitui. Po nuomos grazino
> deposita,

Nuoma nenuraso depozito, o ji tik rezervuoja...

permeciau vel atgal i saskaita. Revolut algoritmas paskaiciuos
> kaip 4k apyvartos, ar 2k?

Tai kas tau pervedinejo dar 2k?  Algoritmas apskaičiuos tiek, kiek buvai
pervedęs i sąskaita...

Audrius K.

Anksciau bent profilyje galedavai paziureti.