Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-17 23:06:24
svyt <juzila@mail.ru> wrote:
> Jei nuosirdziai tai ne vienas is kandidatu netinkamas but lietuvos
>  prezidentu pagal mane. Grybauskaite irgi nepatiko, nors ir
>  uzsienio politika vede teisingai, bet vidaus politikoj tvarkesi
>  bobiskai (violetiniu aukso laikais siule viesai nesilaikyti
>  lietuvos istatymu) ir arogantiskai- savo rinkimu stabo vadovui
>  padovanojo minksta kede ir panasiai. Prezidentavo o ne dirbo kaip
>  Adamkus.
> Tokia mano nuomone. Gitanas bent kol kas yra gana neutralus
>  kandidatas, ir labai protingas vyras,
Gal ir protingas, tik tau kas iš to?

tikiuos kad jam tapus
>  prezidentu vidaus politikoje butu pozityviu permainu.

Ale ir trumpa tavo atmintis. Priminsiu- kas per praeita krize aiškino, kad
Lietuvoje pervežimo verslas neturi jokių perspektyvu, ir ji visa reikia
bankrotinti, o bankams tik atsiimti savo pinigus?  (Ką bankai sėkmingai ir
dare) Ir kas, praėjus 2 metams vėl aiškino, kad Lietuvoje pirmiausia
atsigauna pervežimų verslas?

Audrius K.

Bet, itariu