Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-15 08:50:37
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> Čia dar yra tokiu varguoliu, kur lenkijoje yra išsiėmę 500 zlotų per 10
> kartų?

Ble, tau tik Lenkija ne eurozonoje? Dabar papasakok, nafig man reikia imti
ta 100eu ohride, kuriame nakvoju viena naktį, ir kita diena palieku ta
valstybe? Kai už viesbuti, restorano sąskaita, parduotuvėse, už bilietus
moku kortele? Ir gryni reikalingi tik gatves maistui paragauti ir
arbatpinigiams ( vandens taksi ir gidas mieliau ima euriukus). Ir kai 10 eu
yra dideli pinigai vietiniams.  Ir kai bankomatai centre kabo vos ne ant
kiekvieno namo. Kokiu reikia būti deb..lu, kad išsiimineti kelis šimtus eu,
ir kita diena galvoti, kur juos kisti (kaip iškeisti) ar išmesti. Nes kaži,
ar iš vis kada i ta valstybe grįši per artimiausius 10 metu... man
paprasčiau kažką sugalvojus pirkti už grynus išsiimti adekvačią suma ir ją
išleisti. Dar kažką pamačiau - sugalvojau pirkti - dar karta įkišau korta i
bankomatą ir paėmiau. Viskas. Liko po keliones keliu eu ekvivalentas -
padėjau i skirtingu valstybių pinigu kolekcija...

Audrius K.

Bet reik nenusimušti, kad neduok dieve per kelione daugiau 200