Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: benamis
Data: 2019-04-22 14:31:14
aukstumoje iki pirmos kliurkos... Pamirsi ivesti reference number
pervedant pinigus ir gaudyk veja laukuose. Esi tikras, kad suras ir
iskaitys tavo pavedima pakankamai greitai?

Beje, pastebejau taip pat idomu dalyka. Kadaise profilyje buvo aiskiai
parasyta nuo kiek pinigu turi pagristi lesu kilme (berods verify profile
vadinosi). Dabar ta informacija dingus. Speju "protingi" revolut
algoritmai nuspres kada saldyti saskaita ir reikalauti irodymu. Kaip ir
viskas ok del terorizmo finansavimo ir panasiu apsaugu, bet noretusi
zinoti kokia ta suma pries gaunant reikalavima siusti algalapius treciai
saliai.