Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-17 22:59:34
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> Arba pasirinkus kita, ne topi ubagiska keliavimo buda,
Ble, tu pavarai. Ubagiskus būdus tai tu propaguoji - nuskrendi kažkur,
pabundi savaite all inklusive, dar ismetai puse stukos. Kiek zmogui
išleidi? Nuo puses iki stukos, ane. Tai, žinok, važiuojant per puse Europos
su auto, miegant viešbučiuose (ir kempinguose) zmogui nuo stukos startas.
Dar niekad man stukos zmogui neužteko... ir gerokai daugiau reikia...
aišku, tavo keliavimo būdui užtenka ir vienos kortos - viena karta
gryninant numatyta išmėtyti suma  nedideli tie banku mokesčiai...

 su tokia viena
> kortele

Ble, bet tu ir ubagiskai keliauji. Kur aš rašiau apie VIENA korta, a?  Aš
naudoju po pora kortu (skirtingu banku) viešbučiams, pora- kurui, pora
siaip išlaidoms ir dar rezerve kažkur viena dvi paslėptos (kad nelikti ant
ledo vagystes atveju...)

Audrius K.

arba rizikinga arba isvis neimanoma.