Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-22 23:22:35
benamis <ask@mail.lt> wrote:
> aukstumoje iki pirmos kliurkos... Pamirsi ivesti reference number
> pervedant pinigus
Kam taip sudėtingai? Pilnai iš savo kitos kortos (kuria suvedi viena karta)
vienu klavišo paspaudimu, ir viskas...pildosi momentaliai.

ir gaudyk veja laukuose. Esi tikras, kad suras ir
> iskaitys tavo pavedima pakankamai greitai?

O nafig i ją daryti pavedimus? Be to, bent pas mane yra normali sąskaita su
normaliu saskaitos numeriu.

> Beje, pastebejau taip pat idomu dalyka. Kadaise profilyje buvo aiskiai
> parasyta nuo kiek pinigu turi pagristi lesu kilme

Ten lyg ir 15keu buvo, o žinant, kad nemokamas gryninimas 200eu i mėnesį,
ta suma viršyti neįmanoma... max 2400eu išeina. O juk ne kiekviena mėnesį
keliauji :-) tai kam ieškoti problemos ten, kur jos nėra?

(berods verify profile
> vadinosi

Verify profile vadinosi asmens dokumento nuskenavimas...

). Dabar ta informacija dingus. Speju "protingi" revolut
> algoritmai nuspres kada saldyti saskaita ir reikalauti irodymu. Kaip ir
> viskas ok del terorizmo finansavimo ir panasiu apsaugu, bet noretusi
> zinoti kokia ta suma pries gaunant reikalavima siusti algalapius treciai
> saliai.
O SEB ar swedbank tu žinai, nuo kokios sumos iš tavęs algalapio paprašys?
Audrius K.