Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-15 07:30:40
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> Laikyti visas santaupas bet kokioje kortelineje saskaitoje - nera labai
> protingas pasirinkimas.
>
> As irgi bandziau zaisti su tuo Revolut iki pirmos ilgesnes keliones.
> Gerai, kad tik zaidziau ir turejau kita kortele, be kurios neimanoma -
> nelogiski blokavimai ir po to idiotiskas bendravimas su suportu,
> atmusha visus nemokamus gryninimus.

O aš naudojau keliose ilgose kelionėse, besitesenciose per daug valstybių.
Vieni pliusai, ir gryninant suportas nereikalingas.
Per ilga naudojimo laiką teko karta pasinaudoti idiotišku jų suportu (pl
tesco mokėjimo nepriėmė (buvo kažkoks gedimas tesco tinkle), o pinigus
revoliut po paros nurašė).  Pinigai sugrįžo. Tesco grąžino. Ne kitaip butų
buve ir su SEB arba swedbank korta....

Audrius K.