Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-20 11:08:59
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> 	Ne,as ne ekstrasensas, mano darbas 90% - gryna matematika, 5% - teises
> pagrindai.
>
> 	Todel man nesuprantama, kaip keliaujant per visa europa, vien tik
> Lenkijoje ieskant bankomato,
Nafig jo ieškoti. Daugumoje valstybių gražesniu miestu centruose jų kaip
prisikta ant kiekvieno kampo...

kad desimt kartu issigrynint po 12 Euru,

O jei tiek tereikia, tai niekaip neina ponui suprasti, kad išgrynins 100,
išleisi 12, likusius paliksi kojinėje... nes bent aš nesiruošiu ieškoti
keityklos, kuri man juos iškeistų atgal...

> galima save motyvuoti, kad visiskai neprognozuojamo ir dejusio ant
> vartotoju teisiu rinkos dalyvio isleista kortele pasidaro kazkuo daugiau
> nei idomus zaisliukas.

Taip. Pasidaro kažkuo daugiau. Nes turi labai praktišką pritaikymą, o be
to, priverčia kitus rinkos dalyvius susimažinti savo pelnus...

> Ir ubagiskumo neturi nieko bendro su isleista suma. Tu gali ir 5 stukes
> isleisti, o keliauti kaip ubagas ir visus uzpisti su savo taupumu.

O gali, kaip ponas, norėdamas pasirodyti, uzpisti visus bendrakeleivius
ieškodamas keityklų, kuriose iškeistum savo pinigus atgal... kai kitiems tu
keityklų nereiks... nes jie išsiima tiek pinigu, kad nereiktų keisti
atgal...

Audrius K.