Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: G.K.
Data: 2019-04-15 08:05:34
Turejau totaliai priesinga patirti.
Is Revolut ir SEB korteliu nuskaite feikinis e-shopas.
SEB pinigus grazino sekancia diena ir sake jog cia e-shopas turi irodineti jog pinigai nuskaityti
pagristai.
Revolut supportas gi reikalavo irodymu jog shopas neteisingai nuskaite nuo korteles.
Beje e-shopas tingo iskarto kai tik paklausiau uz ka yra nuskaityti pinigai. Taciau as jau buvau
suspejes pasidaryti to shopo screen shotus ir juos nusiunciau Revolut.

"Audrius K"  wrote