Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-12 21:24:40
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> Ble... Tik taip? Dar gal ji minkstesne - i subine gal kas sugalvos
> susikist, tai irgi butu pliusas. Nes logikos tiek pat tokiame funkcionalume.

Praleidai proga patyleti...

Revoliuto pliusas - nemokamas gryninimas bet kokia valiuta. Nėra minimalaus
gryninimo mokesčio. Tada trumpai būdamas svetimoje valstybėje gali
issigryninti mažas sumas (pvz arbatpinigiu palikimui restorane) ar ka
sugalvojęs iš gatves prekeivio nusipirkt. Kas ir sėkmingai daryta
Serbijoje, Makedonijoje , Lenkijoje. Nrskaitant to, kad dar ir konvertavimo
kursas palankus. Iki šių metu per ją grynindavau ir pinigus iš SEB’o
korteles Lietuvoje. Pvz Santariskiu klinikoje (jei nemaišau, sorry) stovi
tik swedbank bankomatas. Su SEB kortele reikėjo mokėti gryninimo mokestį.
Vieno mygtuko paspaudimu permesti pinigus i revoliuta ir grynini
nemokamai...

Dar klausimu yra ???? Ar mėgsti reikia nereikia bankams palikineti daug
mokesčių ir tuo džiaugiesi? Nes dabar man labai panasus i naująjį rusą
patapai, kuris džiaugiasi, ta pati daiktą radęs kur nusipirkti gerokai
brangiau....

Audrius K.