Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Tomas
Data: 2019-04-16 09:34:20
maisai tomus.
man tik alergija kai suauge vyrai supermamom patampa

"Lapinas"  parašė naujienų news:q93mkb$5mn$1@news.i-klubas.lt...

Nes turi asmeninių nuoskaudų. Ir, berods, kitam Audriui.
Šiaip jau aš irgi kitaip elgiuosi su pinigais keliaudamas po kitas šalis,
bet tokia elgsena irgi gali egzistuoti ir tam Revolut labai tinkamas.

Šiaip jau nesuprantu kam tą smulkmę imt vienai dienai iš bankomato: arba
atsiskaitinėji su kortele, arba išvis neperki. Arbatą palikt irgi nėra
reikalaujama, o jei nori pasirodyti ponas, tai popieriniai eurai tam labai
tinkami. Eurų monetos daugeliu atveju yra ne arbata, o bauda.