Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: ostapas
Data: 2019-04-15 09:52:24
Čia kurioj Lenkijoj?

"Audrius K"  wrote in message news:q919fh$q88$2@trimpas.omnitel.net...

fenix <kazkoks@kazkaip.com> wrote:

> nereikia lialia, dar kokiais ~2010m pilnai ten viskas euriukais ejo.

Tai ir dabar eina. Todėl ir nereikia ten imti dideliu sumų iš bankomato
(apie kurias čia vienas svaigsta). Eini per miestą, paimi maždaug 15eu, jei
baigiasi, imi dar karta. Nes ir 15eu  jų tiugrikais  ten daug. Nes už juos
perki ledus, susimoketi už kokiu bilietus, jei netyčia korteles
neaptarnaus... o visa kita - arba korta, arba eu. O ir vakariene 2 geram
restorane ten kainuoja apie 15 eu....

Audrius K.>