Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-12 17:39:05
gopenzo <nera@emailo.lt> wrote:
> niekaip nesuprantu kuo patogiau nei kokia eilinė mastercard/visa kreditkė.

Išsigrynink Lenkijoje ar Serbijoje po 50zlotu ar po 50 serbisku tiugriku 10
kartu ir sužinosi, kuo geriau revoliut. Suprasi, kad eilines master/visa
rūko kamputyje.. revoliut dėka PAGALIAU su SEB išduota kortele gali
nemokamai savo limitą grynint bet kuriame bankomate Lietuvoje pagaliau...

Audrius K.