Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-15 08:53:50
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> Kelioneje teko pasinaudoti viena karta - kol trecia keliones diena sita
> debilu kontora nusprende pritaikyti savo debiliskus algoritmus ir
> neispeje uzblokavo kortele menesiui. Gerai, kad turejau kitas korteles
> (be kuriu normalioje kelioneje man be variantu) ir suma nekritine - buvo
> idomu ziureti iki kokio idiotiskumo gali nueiti globalios kontoros,
> nesugebancios veikti lokaliai.

Ir ką darysi, kai tau pagal tokius pat algoritmus užblokuos SEB ar
swedbank??? Nes mano patirtis analogiškai priešinga. Nuvykus i JAV
paaiškėjo, kad neveikia nei viena mano turima SEB kortele. Nors prieš
pusmetį analogiškoje kelionėje veikė. Įspėjimu jokių apie tai, kad jie
visiems blokuoja kortu veikimą Amerikoje ir Afrikoje negavau. Gerai, kad
turejau ir kitu banku kortu....

Arba pervežant skubiai keliasdešimt eu draugei kažkokiai įmokai sumokėti
SEB banko viduje pinigai dingo, o po pusdienio gavau skambuti (sėdint
seminare!!!!) - ar jus tikrai tam ir tam pervedėte (ne, ble , tiuremscikai
mano kodu generatorių nusikopijavo ir pervedineja po keliasdešimt eu)...
nors patvirtinta buvo su mobiliu parašu ar kodu generatoriumi... toli dar
revoliuto algoritmu debilumui iki SEB algoritmu debilumo...

Audrius K.