Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: benamis
Data: 2019-04-25 20:32:05

On 25.04.19 08:04, Audrius K wrote:

> Daugiau kaip metai, kaip nereikia...

is kur zinai jei nesinaudoji siuo pildymo budu? Juk imeti i revoluta
pinigus naudodamasis banko kortele

> Pvz CHF saskaitai
> Tik ką išbandžiau. Yra bic ir iban, gali naudotis.  Taip, kad nereikia lia
> lia. Tik jei nori naudotis local (šveicarišką sąskaita pervedimui, tada
> reikia reference.  Dabar papasakok, kaip i SEB ar swedbank šveicarišką
> sąskaita pervedineji :-))) net ir per reference neturi tokios galimybes...
> :-)))

Jei naudojies bic ir iban (swift) tai gaunasi tarptautinis pavedimas,
kas kainuoja pinigus. Tikslas yra su kuo maziau sanaudu pervesti pinigus
i revolut, o jau tada konvertuoti apsiperkant/issigryninant. Tad
sveicaras daro local pavedima frankais, lenkas local pavedima zlotais ir
t.t.

>   Galbut kitom valiutom taip

> Na, na...
>
> Jei suklysi

> Tam ir reikia įvairių banku kortu... pvz austru mercury vienoje ima tik
> austriškas korteles... parndorfe - visas...

> Rezervacija nėra ir out.
>
> kas skaiciuosis link metines apyvartos.
>
> Nesiskaiciuos.

Skaityk atidziau. Rasiau juk, kai tik rezervas dingo, persivedziau i
swedbank atgal. Cia ir yra 2k out. Cia siaip - nelaikau daugiau nei
100eur revolut'e

> Iš revoliuto gauni info, o iš kitu - ne. O neveikia taip pat sėkmingai....

> Revoliut rupindamasis tavimi, tau pataria tai, kas ir taip protingesniais
> yra akivaizdu...  ir tai galioja VISOMS kortoms...
>

> Buna prastova elektroninei bankininkystei,
>
> Na, na.  Tiesa sakant, aš net pamenu SEB įspėjimą, kad korta nuo tos
> valandos iki tos neveiks.... o kiek kartu neveikė be įspėjimo...
Na as naktim neapsipirkineju, tad nesu pakliuves, kad kortele neveiktu.
Tiesa, gana daznai matydavau pranesimus, kad galima atsiskaityti
kortelemis isskyrus DNB :D Ir ne viena karta