Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: svyt
Data: 2019-04-16 20:25:21
Jei nuosirdziai tai ne vienas is kandidatu netinkamas but lietuvos
 prezidentu pagal mane. Grybauskaite irgi nepatiko, nors ir
 uzsienio politika vede teisingai, bet vidaus politikoj tvarkesi
 bobiskai (violetiniu aukso laikais siule viesai nesilaikyti
 lietuvos istatymu) ir arogantiskai- savo rinkimu stabo vadovui
 padovanojo minksta kede ir panasiai. Prezidentavo o ne dirbo kaip
 Adamkus.
Tokia mano nuomone. Gitanas bent kol kas yra gana neutralus
 kandidatas, ir labai protingas vyras, tikiuos kad jam tapus
 prezidentu vidaus politikoje butu pozityviu permainu. Bet, itariu
 rinkimus laimes Skvernelis, nes dauguma lietuvoje visgi nera
 issilavine, kurie remia Gitana bei konservatoriu gerbejai, kurie
 balsuos uz Simonyte. Dauguma vel rinks ta kuris grazus ir verks
 kad valdzia vel bloga. Visi like akivaizdziai be sansu i antra
 tura pakliut, save tik reklamuoja pries europarlamento
 rinkimus.

--

/svyt

----Android NewsGroup Reader----