Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Sauliusv
Data: 2019-04-15 11:19:15
Budapeste pernai vasara i Lietuvos kasio rinktines rungtynes su vengrais bilietai buvo parduodami tik uz cacha. Cia oficialioj kasoj.
Artimiausias bankomatas nezinia kur ten - kilometrais reiktu skaiciuoti. Tai gerai kad vietoj radom lietuvi sirgali, kuris ish bankomato "sugebejo" paimti 300 000 forintu.
Padejom sumazinti jam makulaturos.

Sauliusv