Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-25 09:04:36
benamis <ask@mail.lt> wrote:

> Reference nr EUR saskaitai dar visai nesenai reikejo.

Daugiau kaip metai, kaip nereikia...

Pvz CHF saskaitai
> reference nr nurodyti reikia po siai dienai.
Tik ką išbandžiau. Yra bic ir iban, gali naudotis.  Taip, kad nereikia lia
lia. Tik jei nori naudotis local (šveicarišką sąskaita pervedimui, tada
reikia reference.  Dabar papasakok, kaip i SEB ar swedbank šveicarišką
sąskaita pervedineji :-))) net ir per reference neturi tokios galimybes...
:-)))

 Galbut kitom valiutom taip
> pat - nezinau.

> Jei blogai parasysi saskaitos nr, pavedimas tiesiog neivyks.
Na, na...

Jei suklysi
> [...]
> tiesiog pinigai nebus susieti su tavo revolut saskaita. Cia reikes
> bendrauti su revolut supportu.
>
> Kolega siunte pinigus ir ivele kazkokia klaida, tai kai pinigai grizo,
> kazkokiems mokesciams nugaravo 20eur. Nezinau visu detaliu, tad geriau
> nesiplesiu, kad neprimeluociau.

> Mano pvz buvo daugiau apie apyvarta, o ne kaip revolut mane isgelbejo.
> Jau traukiau swedbank kortele, bet pagalvojau pajuokausiu su revolutu.
> Tuo kart pavyko, bet teoriskai revolut neturejo priimti. Neduociau
> nukirsti, kad kita karta istorija pasikartotu.

Tam ir reikia įvairių banku kortu... pvz austru mercury vienoje ima tik
austriškas korteles... parndorfe - visas...

> Vat is kur zinai kaip skaiciuos? Realiai neisleidi nei cento, bet is
> revolut puses buvo 2k in ir 2k out,

Rezervacija nėra ir out.

kas skaiciuosis link metines apyvartos.

Nesiskaiciuos.

> Kaip ir minejau, siai dienai profilyje to negali paziureti. Supporto
> klausiau - negali atskleisti sumos (jei apskritai tokia yra), o
> inicijuos tyrima, kada jiems atrodys reikalinga.
>

> Beto, nors ir turiu nedidele patirti su bankais, bet tik is vienintelio
> revoluto gaunu pranesimus, kad atsiskaitymas kortelemis gali neveikti,

Iš revoliuto gauni info, o iš kitu - ne. O neveikia taip pat sėkmingai....

> tad nesiokites kito banko kortele "del viso pikto". To niekada nebuvo
> nutike su tradiciniu banku.

Revoliut rupindamasis tavimi, tau pataria tai, kas ir taip protingesniais
yra akivaizdu...  ir tai galioja VISOMS kortoms...

Buna prastova elektroninei bankininkystei,
> bankomatams ir t.t., bet bent atsiskaitymai kortelemis veikia.

Na, na.  Tiesa sakant, aš net pamenu SEB įspėjimą, kad korta nuo tos
valandos iki tos neveiks.... o kiek kartu neveikė be įspėjimo...

Audrius K.