Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: benamis
Data: 2019-04-15 20:37:11
Greiciausiai nera tokios banko korteles, kuri kaip nors neapknistu ar
nepavestu reikiamu momentu. Tureti revolut kaip vienintele kortele -
drasu. I revoluta algos tikrai nepervedineciau, bet kaip papildoma
kortele specifinems operacijoms - labai geras dalykas.

Galu gale jei per tas specifines operacijas laimi keletu eur - matyt kad
neverta ji tos vietos pinigineje.