Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-04-16 21:17:21
Xz kodel labai daug kam sunku suprast, kad vienintele politika, kuri rupi
visiems kandidatams, tai "asmenine", o ten tos kalbos apie vidaus, ar
uzsienio politikas ir kaip ten koks prezidentas tvarkysis, tai bezdziones IQ
zmonems. Kaip lieps tas, kam reikia atidirbinet, taip ir tvarkysis. O ten ar
pabalsuos kas uz viena, ar uz kita klouna, tai eiliniam pilieciui jokio
skirtumo visiskai