Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: benamis
Data: 2019-04-23 20:49:49

On 22.04.19 22:22, Audrius K wrote:
> Kam taip sudėtingai? Pilnai iš savo kitos kortos (kuria suvedi viena karta)
> vienu klavišo paspaudimu, ir viskas...pildosi momentalia >
>
> ir gaudyk veja laukuose. Esi tikras, kad suras ir
>
> O nafig i ją daryti pavedimus? Be to, bent pas mane yra normali sąskaita su
> normaliu saskaitos numeriu.

Na egzistuoja toks pildymo budas, kuriuo zmones naudojasi. Tu pildai su
kortele, kiti - pavedimais. Skirtumas tarp iprastu banku, tas kad jokiu
reference nr nereikia, o pas revoluta reikia. Is cia gali kilti nuansu
padarius klaida ir t.t.

> Ten lyg ir 15keu buvo, o žinant, kad nemokamas gryninimas 200eu i mėnesį,
> ta suma viršyti neįmanoma... max 2400eu išeina. O juk ne kiekviena mėnesį
> keliauji :-) tai kam ieškoti problemos ten, kur jos nėra?

Jei visas Revolut naudojimasis susiveda i "va nusigryninsiu 50pln", tai
problemos gal ir nebus, bet tamsta plesai maike koks Revolut geras ir
kaip mes to nesuprantam. Paziurek placiau. Taip pat nepamirsk jog yra
visokiu hipsteriu, kurie pilnai bankininkyste yra perkele i revolut.

Reali, man nutikus situacija. Atvaziuoju pasiimti i nuomos kompanija
automobilio. Nepriima mano korteles, rodau revolut'a ir klausiu ar tiks
sita. Sako tinka. Persivedziau 2k eur depozitui. Po nuomos grazino
deposita, permeciau vel atgal i saskaita. Revolut algoritmas paskaiciuos
kaip 4k apyvartos, ar 2k? Anksciau bent profilyje galedavai paziureti.
Dabar nebe. 15k/metus nebetoks jau ir didelis limitas pasidaro kai
pagalvoji.