Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: RaR
Data: 2009-06-10 13:00:27
Puikaus menininko puikus manifestas. Gal tik viena fraze per stipri  "ir neverta baimintis žmonių aukų, kurių galbūt pareikalaus naujasis statybos būdas" - vis tik techninė priežiūra ir ekspertizė turi būti, apie ką manifesto pabaigo rašo ir pats autorius, priskirdamas architektams šią funkciją. Viskam kitam pritariu. Jei kiekvienas galėtu keisti savo fasado lopinėlį, manau, būtų, puikus vaizdas. Tai leisti reikėtų pradėti blokinių - monolitinių namų rajonuose. Apie privačių namų architektūrinę laisvę net nešneku - manau, ji turėtų būti savaime suprantama. Beje, visi didieji architektūros šedevrai ir yra tokie - išsiskiriantys iš aplinkos, netradicinių formų. Bet pas mus dar priedo gajus tas lygiavos principas - įtariai žiūrima į tuos, kurie nori išsiskirti iš kitų. Dėl tų liniuočių irgi sutinku. Aš niekada nesuprasdavau to naujakurių entuziazmo, kai braukydami ilgiausiu gulsčiuku per sienas jie reikalauja iš apdailininku ištaisyti mažiausią sienos kreivumą.