Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-06-09 10:34:20
> tai kaip suprantu jokiu tuomet problemu del gatviu ir aplinkkeliu tiesimo?
> gali paimt ir tiest, nes apsciai nenaudojamos zemes.

Kodel man turi rupeti kur valdzia savo aplinkelius tiesia? Visada turiu omenyje kaimo vietove ir matau, kad leidus patiems zmonems spresti ka ir kur statyti sumazetu 100 kartu ne tik problemu, bet ir palengvetu finansiniai dalykai. Kalbu apie vienaauksti su mansarda iki 130m2 - okupacijos laiku sovetinio zmogaus standarto. Vienintelis ko reikia tai kad savivaldybe patikrintu statybos vieta plane ar nenusizengiama istatymams. Visi aplinkeliai tegu sau buna projektuojami desimtimis metu, kad negadintu mano kaimo oro...