Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: kg
Data: 2009-06-09 14:17:09
.... ir koks ishprusimas Lazdynu gyventoju (ir ne tik) kai besaikis
vartojimas ir paskui nesuvartotu atlieku didele dalis metama i kanalizacija
ir paskui rekiama kad tu atlieku valymo ir perdirbimo (deginimo) imones
reikia ishkelt i kaimo vietove - toliau nuo gyvenamuju rajonu
patys shika ir shiukshlina - tegul patys ir uosto, grozhisi savo veikla
o kam man i kaima visa miestu shlamshta vezht ?
jau geriau tada kiauliu srutos man ...

Ir šiaip labai nustebau kai ishgirdau per Zhiniu radija, kad nesenai EU
užsakymu Lietuvoje buvo atliktas tyrimas dėl alkoholio vartojimo. Pasirodo
mieste tai didesne problema. O vaizdas atrodo atvirksciai - nes kaime
girtaujantys geriau matomi ir lengviau, bei dazhniau pastebimi viešai.

kg