Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: Raulis
Data: 2009-06-08 13:25:13
Vien rinka nieko neissprestu. Miestuose turetume chaosa. Taciau tobulinti
dabartine planavimo sistema tikrai reikia. Pasakyciau taip, kad dabar dar
per mazai palanuojama ir per mazai ziurima i ateiti. Ir is viso uzdrausciau
paskirties kaitaliojimus, kurie inesa betvarke i planavima. Pirkdamas zeme
juk zinai, ka joje galesi veikti ir net neturi sauti mintis, kad per kysius
ar dar kaip nors gali "susitvarkyti". Jeigu nori statytis, tai pirk "namu
valda". Jeigu neiperki, tai palauk arba ieskok pigesnes kur nors pakrastyje.
Tavo pateikti pvz. kaip tik rodo netoliaregiska palanavima, o sodu atveju -
is viso planavimo nebuvima.