Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-09 12:51:43
> Kaip, jau rasiau, visa tai galetu isspresti visokios ekologines normos.
> Juk jau rasiau savo siulyma - sugalvojai statyti nama - pateiki uzklausa,
> ar toje vietoje jau nera uzregistruotu projektu, kuriems tas namas
> trukdytu ar del ko jo nebutu galima statyti. Per konkreciai apibrezta
> termina gauni atsakyma. Jei yra trukdziu - jie turi buti konkreciai
> nurodyti. Jai ne - gali pradeti statyti. Kaimynas, norintis irengti
> aerodroma, turetu uzsitikrinti kazkokia buferine teritorija, priklausancia
> pagal ekologines normas. Siuo atveju jokiu klausimu net neturetu kilti,
> [...]

Tai ar teisingai supratau - kas pirmesnis, tas gudresnis ?

Nusipirkau sklypa ir dabar taupau pinigus namui. Kol sutaupiau - kaimynas
pasistate aerodroma ir mano sklypas jau patenka i sanitarine zona. Normalu ?

Atejom dviese su kaimynu ta pacia diena tvirtinti projekto. Jis nori statyti
kiauliu ferma (sanitarine zona islaikoma, nes aplink gyvenamuju pastatu nera
per kilometra), o ash noriu statytis gyvenamaji nama - salia nera fermos,
todel galiui tai daryti. Kurio statybos leidima patvirtinti ?