Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: RaR
Data: 2009-06-08 13:35:26
O man atrodo, kad tie pavyzdziai kaip tik rodo per dideli planavima. Juk sovietiniais metais maziausiai penkmeciui planuodavo. Tai tada ir sugalvojo tuos gamyklinius, gyvenamuosius rajonus, 4 - 6 aru sodus, kuriuose neleisdavo statyti namelio. Man tai salia Rytu Berlyno (kur zmones labiau laikesi valdzios nurodymu) bjauriai atrodo tie sodu plotai su is beleko sulipdytomis budomis. Kur nesilaikyta taisykliu ir pastatytas kazkoks namelis, atrodo jau zymiai padoriai.