Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-20 02:04:53
Galvok tu kaip nori. O realybė tokia, kad nepaisant to, kad aš gal mažiau
mintinai skaičiukų zubrinęs ir visų ten BMW kodavimo istorijų atmintinai
nesimokinęs, bet vairuot man patinka ir patinka pats procesas, kuris man
nesusiveda į buką vairo sukiojimą, pamirštant net posūkių rankenėles. Todėl
man nx nereikia visokių modernių vairavimo assistų, man reikia barankos, 3
pedalų ir pavarų svirties. Ir todėl tam tikrais atvejais maloniau gali būt
vairuot net ir tą pilką Corollą, nei "prabangų" (kabutėse, nes realiai ten
eilinis vidutinio amžiaus tripakas, bet tebūnie tau priimtina terminologija)
E70, kuriame nuo miego iš neturėjimo ką veikt gelbsti tik "gintariniai"
skaičiukai panelėj.
Ir taip, irklavimas kažkaip kažkodėl ne prie širdies :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i