Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-08-18 08:13:47
nu ką čia rašai tai tipinio heiterio pozicija, tiesiog kažkaip žinai kad
blogai ir nereikia net argumentų. Nu kaip iš serijo, silkė žinau kad
labai neskanu, net nesu ragavęs :).

kas link kainų, pažiūrėjau '08m, gal man man paieškot X5 už CR-V kainą,
nu ten kokius 6-7k? Na kad daugiau mažiau gyvas būtų ir su vairu kairėj.