Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 15:11:24
news:on68kk$t5h$1@trimpas.omnitel.net...
> atseit, premium'ą apsprendžia kiek metų nemiršta? :)

Nu kokybiškos medžiagos paprastai ilgiau tarnauja, taip kad taip,
ilgaamžiškumas turėtų būt sudedamoji premiumų dalis. Bet matyt vokiečių
"premiumui" tas nebūdinga, tai tenka bbž kiek knistis šiukšlyne kol randamas
sveikas gyvas egzempliorius, tada jį statoile kasdien plaut ir visiem
girtis, kad turi E70 už 15k. Nu ir, žinoma, guostis, kad pas pigius japonus
viskas nx ne taip veikia kaip turėtų. Tiesiog.

> Kita vertus, o kas turi atsitikt su pusę milijono nuvažiavusia mašina? CRV
> po tiek kaip nauja būna?

Atvirai - nežinau. Pagal kilometražą pas mane ilgiausiai buvo '89 Galantas,
pardavinėjau su ~300kkm berods 18-kos metų, realiai bėdos buvo tik rudys,
ypač dugnui pzdc, dėl ko dabar iškart darau antikorozinį. Bet čia paliubomu
ne premiumai, tai nėra ką net lygint...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i