Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Tomas
Data: 2017-08-17 21:16:12
gerai, man tai po barabanu

"Caponi"  parašė naujienų news:on4bto$ftm$1@trimpas.omnitel.net...

Žinai, sako nespjauk į šulinį.
Bet turiu labai didelę nuojautą, kad iki vokiškos aš nenusirisiu :-)
O jei jau konkrečiai lygint turimą CR-V ir E70, tai blet galiu bybį duot
nukirst, kad E70 nepirkčiau ir 100% nepirksiu niekada ir už jokius pinigus,
net ir už pusę CRV kainos (jei ką, disclaimeris - man asmeniškai SUV'ai
visai ne prie širdies ir tas pats CR-V nėra kažkoks tobulo automobilio
etalonas). Čia gretimoj temoj prieš kelias dienas susijaudinęs Dainiushas
man vietoj newsų į privatą parašė panašią mintį, tai aš jam asmeniškai ir
atsakiau - manęs nežavi automobilio formos daiktai, kuriuose šviesų
jungiklis kaip ant ant tarybinių laikų viryklės Elektra 1001, panelė išmušta
šaliuote kaip tų pačių laikų sodo namelis, indikatoriai panelėj kaip pas
vintažinį kalkuliatorių (http://carweeks.com/bmw/bmw-528i/2005-bmw-528i/3)
ir pan. - vpyzdų tokius grožius ir 10 metų pirmavimą prieš likusį pasaulį.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i