Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: CodeC
Data: 2017-08-18 20:44:35
tu suvoki koks sumary gaunasi trydos? galiu apsviest:
viena karta stovejau salia x5, todel zinau koks tai totalus shudo
gabalas, nei puses hondos nevertas, kuris perkamas tik del gero
marketingo. zinau viska detaliai del ko jis shudas. o apie savo pacio
turimas japaskiu draiskanas ko paklausi to negausi, nes tiesiog nezinai.
tiek apie sviesas pritriedei, o savo net ilgu nebuvai ijunges. bet koks
realesnis feature tau del vienu ar kitu priezasciu 'px nereikalingas',
todel ten kur jis yra - nesiskaito. svabu hondoj galiniai langai
elektriniai.

On 2017.08.18 20:40, Caponi wrote:
> Abiejose mašinose yra, Hondoj tikrai daugiau nei vieno lygio, Toyotoj
> nepamenu jau. Man šalta sunkiai būna :-), tai šitas navarotas
> nenaudojamas ir neįdomus, apie Hondą žinau tik todėl, kad neseniai
> pirkau ir visas knopkes apžiūrinėjau.
>
> Kas dar poną domintų?

kapotas laikosi bent vienoj atidarytas be ramstymu?