Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 15:13:09
Žinok, gaunasi to respecto, masės, matai, mąsto taip, kad kuo didesnis ar
piktesnis viedras, tuo daugiau pagarbos jam rodyt reikia. Aš kadaise kai iš
savo maždaug tokio daikto
http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/2342/4081/30854540016_original.jpg?v=0,
atsisėsdavau už žmonos
http://www.cars-directory.net/pics/mitsubishi/space_star/1999/mitsubishi_space_star_a1248286203b2885205_2_orig.jpg ,
tai realiai kildavo mintis "доктор, меня все игнорируют". Dabar gi žmona
pastebėjo, kad su CR-V važiuojant aplinkiniai gerokai paslaugesni patapo :-)
Nors man asmeniškai tai bele koks viedras jokių su kažkokia pagarba ar
respektu susijusių jausmų nekelia ir visiškai suprantu, kad tuo požiūriu
15kEur mašina kažkokių emocijų cirko operatorei nepažadino, ne tokių pas
juos atvažiuoja, tikriausiai :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i