Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Tomas
Data: 2017-08-18 19:09:10
jau baik tu su juo pesiotis, beviltiska, o tai pasaka be galo.
kai vieno nuomone diametrialiai priesinga visu kitu, jis arba genijus, arba
durnius.
arba trolina, arba tikrai ne genijus.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:on71pt$jb4$1@trimpas.omnitel.net...

tu kažkaip kreivai supranti. jei automobilis gimė premiumu, tai jis
tokiu ir mirs. Bus sugedęs premiumas, sudaužytas premiumas - bet vis
tiek premiumas. Ir tai tikrai apsprendžia ne automobilio likutinė vertė
duotuoju momentu.

va citata iš wiki, autorius tikrai ne aš

The BMW X5 is a mid-size luxury crossover produced by BMW