Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Tomas
Data: 2017-08-18 11:37:47
Ilgai važinęjau švediškom mašinom, kur šviesos jungiasi ratuku, tik jo
niekada nereikia liesti, nes artimos šviesos įsijungia kartu su degimu,
išsijungia analogiškai (ir taip švediškose mašinose buvo nuo amžių
amžinųjų). Tai pats patogiausias variantas (t.y. jokio jungiklio galėtų
apskritai nebūti).

Dabar jau porą metų drožiu nisaną, kuriame šviesas reikia kiekvieną
kartą įjungt/išjungt ant svirtelės prie vairo. Pradžioj galvojau, kad
užknis, bet labai greit judesys tapo mechaniniu, net nereikia galvot.
Žodžiu su patogumu ten viskas OK.