Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Salas
Data: 2017-08-18 12:02:52
Sviesos dar px, kieciausiai, kai kaskokioj renault, signalas ant tos 
rankeneles galo :)


On 2017-08-18 11:54, Tomas wrote:
> On 2017.08.18 11:41, Lawrence Jamieson wrote:
>  > 2017-08-18 11:37, Tomas rašė:
>  >> Ilgai važinęjau švediškom mašinom, kur šviesos jungiasi ratuku, tik jo
>  >> niekada nereikia liesti, nes artimos šviesos įsijungia kartu su degimu,
>  >> išsijungia analogiškai (ir taip švediškose mašinose buvo nuo amžių
>  >> amžinųjų). Tai pats patogiausias variantas (t.y. jokio jungiklio galėtų
>  >> apskritai nebūti).
>  >
>  > Tai mano fokiškose mašinose šviesų jungiklis irgi įjungtas į Auto ir jau
>  > nežinau kiek laiko nečiupinėtas.
> 
> Tas auto vokiškose mašinose dar netoks senas navarotas. Dar ne taip 
> senai išjungus variklį vokiškoj mašinoj likdavo degti gabaritai ir čia 
> njūzuose dalis plėšėsi maikes ant kiek tai reikalinga eismo saugumo 
> fyčia, o kiti jieškojo būdų, kaip tą nervuojančią fyčia neskausmingai 
> diseiblinti.
> 
>  >> Dabar jau porą metų drožiu nisaną, kuriame šviesas reikia kiekvieną
>  >> kartą įjungt/išjungt ant svirtelės prie vairo. Pradžioj galvojau, kad
>  >> užknis, bet labai greit judesys tapo mechaniniu, net nereikia galvot.
>  >> Žodžiu su patogumu ten viskas OK.
>  >
>  > Bet man įdomu kuo tai geriau, nei šviesų jungiklis ten, kur jis būna pas
>  > vokiečius.
>  >
> 
> Man rodos dainiushas argumentavo, kad junginėjimas ant svirtelės yra 
> nepatogus. Aš nesakau ar tai patogiau ar mažiau patogu už ratuką - 
> priprastum ir prie vieno, ir prie kito (px kitaip tariant).
>