Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: CodeC
Data: 2017-08-18 23:23:50
On 2017.08.18 23:05, Caponi wrote:

> Sapnuojasi tai gal tau, toks "supernavarotas" net prieš tai turėtam '01
> SpaceStare buvo. Tik va daugumai automatas tam ir reikalingas, kad
> nereikėtų pačiam makaluotis.

> Nelabai suprantu ką nori pasakyt, bet tiek to, tarkim čia tu teisus.

tu niekur nesupranti, kur tau nepatogu.

> Vėlgi, nelabai minties pagaunu - nu dangtis kaip dangtis, taip, nemažas,
> Kas kur užkabintas? Pas mane kaip pas daugumą mašinų, bagažnyko dugn
> Pradėtum tik dabar, sakyčiau, girtas nerašinėk, ale kad stiliukas visą
> dieną toks, tik kuo toliau, tuo mažiau į temą

kaip kur tai 20 metu istorija atmintinai moki, o dabar as gal ir
suklydau su metais ir tavo asmeniniu modeliu, bet esu tikras supratai
apie ka as:

https://media.ed.edmunds-media.com/honda/cr-v/2006/oem/2006_honda_cr-v_4dr-suv_ex_rq_oem_2_500.jpg

https://www.etrailer.com/Merchant2/graphics/00000001/pics/1/3/13555_2011~Honda~CR-V_4_1000.jpg

susirasi pats kaip adekvacios vokiskos 'alternatyvos' padarytos ir
atrodo? ar reiks padet? ar tiesiog px, 'galima pakentet, nes x5 vistiek
shudas' ?