Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-19 02:25:14
Mano spėjimas pagrįstas tuo, kad anas labai minėjo ir koks ten E pas jį, ir
kiek kainavo - suprask, pagarbos vertas reikalas.
O kas link latentiškumo, tai su sąlyga, kad stilistika pas abu mus buvo
panaši, ir tu tokiais įtarimais daliniesi, tai ką man tada reikėtų galvot
apie tavo santykį su japonais, ir net ypač konkrečiai su Corolla? :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i