Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 01:23:28
news:on4us2$tqh$1@trimpas.omnitel.net...

> supranti...kad pajaust skirtumą, reikia kokius metus pavažinėt BMW ir tada
> atsisėt į Hondą. Ne atvirkščiai :)

Nu apie ilgas taip ir neatsakei. O vat iš pasiūlymo kaip reikia persėsdinėt,
tai mintys sekančios - kai iš šūdo persėdi į akivaizdžiai geresnį daiktą,
tai paprastai jaučiasi iškart. Bet jei su šūdu praleidi daug laiko,
pripranti, kaip ir tas kariamas šuo. O tada atsisėdi į kitą mašiną ir ten
viskas kitaip - px, geriau, blogiau - bet jabaaaat kaip neįprasta, koks
šūūūūdas. Žinok, pritarčiau tikriausiai tau - man px su kuo ir kiek buvau
prieš tai važinėjęs, bet nei BMW apskritai, nei juo labiau X5 (tas kevalas
tai išvis tikriausiai palikęs prasčiausią įspudį iš visų BMW (teko kurį
laiką nemažai pasivažinėt su ~2 metų senumo ~05-06 gamybos (berods E53)),
neskaitant išoriškai baisaus X6) nepaliko teigiamo įspūdžio. Pliusas - bent
jau prieš 10 metų ir seniau pas BMW buvo visai padorūs benzininiai
varikliai, bet kaip visuma visai nelipo

> nelabai suprantu, tu čia rimtai? tu naujų mašinų kainas pažiūrėk, už X5
> taip 3vnt CRV išeina :)

Nu, o po 10 metų kainos jų abiejų kažkaip įtartinai beveik išsilygina -
nenaujas X'as praranda didžiąją dalį savo dirbtinės prabangos auros :-)
O jei rimtai, tai aš šnekėjau apie konkrečių mašinų kainas Chypos E70 už
deklaruojamus 15K ir panašių metų CR-V - specialiai pažiūrėjau, jau nuo
kokių 9-10K galima pradėt rinktis, kai CR-V prasideda nuo ~7-8K - skirtumas
tikrai ne esminis ir bent kainos prasme 10 metų senumo minėti modeliai yra
+/- lygiaverčiai. O realiai tikriauisiai jei ne tos apibyrėjusios prabangos
ir prestižo auros likučiai, tai grynai kaip automobilis be išankstinių
nusistatymų objektyviai X'as dar ir pigesnis būtų už CR-V - tiek anas ir
tevertas :-)

> nu tai va, kraujo spalvos skydelis gal būtų padėjęs susikaupt?

Nemanau. Bet aš išvadas padariau.

> Nu tai tu daug ką sau leidi vadint kaip tau patogu, kas corolla gautųsi
> gera mašina o CRV toj pačioj klasėj kaip X5 :D

Apie CR-V ir X5 žr. aukščiau. O Corolla pilka mašina. Nei gera, nei bloga.
Bet, padla, nuobodžiai patikima :-)
Kas link spalvų, tai yra tikros spalvos, ir yra atspalvių apibūdinimai,
visokie gintariniai, salotiniai ir panašūs terminai nusako daugiau atspalvį.
Tebūnie pas BMW ten raudona į geltonumą (gintarinė), bet ji vistiek raudona.
;-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i