Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 23:05:39
"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:on7ev3$tvp$1@trimpas.omnitel.net...
>o masinai kaip supratau viskas px, svarbu gale langai elektriniai.
> automatas, kuris pas europieti net lowenda turi manual shift pas japonus
> gal nebent top modeliuose sapnuojasi

Sapnuojasi tai gal tau, toks "supernavarotas" net prieš tai turėtam '01
SpaceStare buvo. Tik va daugumai automatas tam ir reikalingas, kad nereikėtų
pačiam makaluotis.

> ir tai kazin, bet archajine deze pas honda uzskaitoma kaip normali (nes
> aciu drakonui kad apskritai automata padare).

Nelabai suprantu ką nori pasakyt, bet tiek to, tarkim čia tu teisus.

> bagazines durys kaip garazo vartai, kurias xuj atidarysi su dviraciu
> laikikliu arba prisiparkaves  ne vienkiemy - irgi px, nes zmonai patinka i
> 'garaza' vaiksciot is maksimos maiseliu nesinai

Vėlgi, nelabai minties pagaunu - nu dangtis kaip dangtis, taip, nemažas, bet
ir mašina biškį už golfą didesnė:
http://st.motortrend.com/uploads/sites/5/2008/05/112_0806_09z-2008_honda_CRV-rear_view.jpg

> atsarginis ratas bbz kur uzkabintas irgi px - galima pakentet.

Kas kur užkabintas? Pas mane kaip pas daugumą mašinų, bagažnyko dugne pilno
dydžio ratas yra:
http://bestride.com/wp-content/uploads/2014/10/IMG_0389.jpg

> nuimamas kablys jei ir yra, tai niekas nepasivargina paslepti visko
> graziai kaip pas europiecius, kad masinos galas atrodytu panasus bent i
> kazka, nes dabar tai kazkoks ble stelazo remas apskardintas - irgi
> pakentet galima, nes ir siaip masina atrodo kaip plastilino gabalas i
> siena paleistas ir netolygiai tinkais aplipes. viska galima pakentet.

Pradėtum tik dabar, sakyčiau, girtas nerašinėk, ale kad stiliukas visą dieną
toks, tik kuo toliau, tuo mažiau į temą

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i