Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 17:47:50
Aha. O išvadas iš newsų tik paskutiniai idiotai.
Nors jei rimtai, tai tikrai manai, kad tas stereotipas apie posūkių
nerodančius BMW vairuotojus atsirado be pagrindo? Aš skaičių
neužsirašinėjau, bet įspūdis tikrai yra, kad tarp BMW tokių daugiausia. Taip
prie to gal prisideda tai, kad šita markė turiu premiumo (ar bent jau pussy
magnet) aurą ir kiekvienas pacukas su dar pienu nuo lūpų nenudžiūvusiu ir
neužsiaugintu atsakomybės jausmu veržiasi kokį puvėką nukirst, o paskui -
visus spalvotus zenonus on (gražu, ble), gazas iki dugno ir sukioja baranką
nieko aplinkui nematydamas. Žek paskui paauga, sutaupo 15K, pradeda
solidžiau vairuot, ale mokytis kur ta paslaptinga pyzdos formos rankenėlė
jau vėlu. Kiti gi pasijaučia labai svarbūs, nes gi premiumas, ir tada irgi
galima važiuot kaip nori ir kur nori.
Bet aš tikrai nenoriu tavęs asmeniškai į žeist, jei pats BMW vairuoji ir
vairuoji tvarkingai, kaip sako liaudis - ne visi BMW vairuotojai debilai,
bet beveik visi debilai vairuoja BMW ;-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i