Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 18:27:14
Nu jei jau šnekėt apie naujas ir BMW, tada tikriausiai septintukas. Petiora
ar sedano, ar SUV'o pavidalu yra vidutinė klasė. Bet po 10-12 metų ir
semiora patampa eiliniu dideliu sedanu (nu taip taip, kaip private tik ką
apsikeitėm nuomonėm, jei lygint su Dusteriu, tai ten ir po 30 metų X5 gausis
superpremiumas, aš net nesitikėjau, kad šiais laikais ant tiek viedrų būna
:-)), kuriuo didžiuotis nebent prieš kaimo mergas galima, nes didmiesty tai
net degalinių operatorių nesujaudina :-). Nu arba jei studentaudamas per
keletą vasarų sąžiningu darbu sugebėjai 15K ant vaikystės svajonės užsikalt,
tada respekts.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i