Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Yvl
Data: 2017-08-18 10:57:28
Dainiushas matyt RangeRovery dizaineriu dirba - Evoque pavaru ryciagas
butent toks. Tik ne po vairu :)
http://www.roverguide.com/wp-content/uploads/2011/08/2012-evoque-almond-espresso-300px.jpg

"Caponi"  wrote in message news:on65ej$q4k$1@trimpas.omnitel.net...

Atsiprašau, nelabai supratau, ką norėjai parodyt.
Nes aš matau apvalų šviesų jungiklį (bent jau patogesnėj vietoj, nei pas
vokiečius) ir apvalius pečiuko reguliatorius, kas tais laikais buvo būdinga
absoliučiai daugumai gamintojų. Kiti jungikliai nuotraukoj kvadratinių
knopkių arba rankenėlių prie vairo pavidalo, greičių perjungimo ryčiagas
įprastos formos.
Dainiushas gi bandė prisipist, kad greičių ryčiagas irgi turi atrodyt
panašiai į šviesų jungiklį, su kuo aš kategoriškai nesutinku.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i