Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: MRT
Data: 2017-08-18 23:46:56
> [...]
> ~400kkm. odinis vairas kaip naujas. viskas veikia absoliuciai 100%.
> ir veike realiai - dziugino. ir pirmiausia ne galiniai elektriniai
> langai imponavo, bet vaziuokles komfortas, garso izoliacija, sedynes
> patogumas, greiciu dezes - variklio darbas, perdavimu ir perjungimu
> elgesys. net mechainine deze nera tas pats pas lybra ir toyota. bet
> sunku isaiskint zmonems, kurie 'trumpam viska pakentet gali'.
> as tu lybru kiekviena menesi po 5 galejau nusipirkt, kaip manai, kodel
> ja vazinejau?.. ir kodel po kreso dar kelis menesius prenumerau lybru

Ar ji ten techniskai nuostabi, ar tiesiog normali - as ne apie tai..

 > del isvaizdos nesigincyju - man kaip
 > siek tiek italu megejui ji patiko.

https://autoplius.lt/skelbimai/lancia-lybra-2-4-l-universalas-2001-dyzelinas-5617573.html

isoriskai man ji totaliai negrazi.. bet cia nesigincysim..
o viduj - faniera manes neerzina ir tikrai ner taip, kad ir viduj
ne ka maziau baisu nei isorej.. pagal amziu visai padoriai viduj..

CR-V ir Libros grozis labai jau salyginis..
bet.. Libra tau patiko.. CR-V Caponi WAF'a praejo,
pats prie to grozio dar apsipratimo stadijoj..