Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: CodeC
Data: 2017-08-18 23:16:18
as daug ka turejau, tu gal tiek apskritai neturesiu.
nebutu kreso, vazineciau iki dabar. ji buvo executive klases masina, iki
kurios puse navarotu, sprendimu ir varikliu net siuolaikiniams japonams
vitrinoj dar net neprisisapnavo. del isvaizdos nesigincyju - man kaip
siek tiek italu megejui ji patiko. ir siaip, masinai buvo 16 metu ir
~400kkm. odinis vairas kaip naujas. viskas veikia absoliuciai 100%.
ir veike realiai - dziugino. ir pirmiausia ne galiniai elektriniai
langai imponavo, bet vaziuokles komfortas, garso izoliacija, sedynes
patogumas, greiciu dezes - variklio darbas, perdavimu ir perjungimu
elgesys. net mechainine deze nera tas pats pas lybra ir toyota. bet
sunku isaiskint zmonems, kurie 'trumpam viska pakentet gali'.
as tu lybru kiekviena menesi po 5 galejau nusipirkt, kaip manai, kodel
ja vazinejau?.. ir kodel po kreso dar kelis menesius prenumerau lybru
skelbimus? :)