Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 23:30:34
news:on4taj$sld$1@trimpas.omnitel.net...
> jojo ypač patogiau kai ant tos rankenėlės kokios keturios šviesų padėtys
> ir dveji priešrūkiniai. Gal dar buna ir cruiz'as ant tos pačios? :)

Off / gabaritai / trumpos. Jei yra "auto", klausimas iš esmės lieka tik
dizaine, o ne praktiniam panaudojime. Ilgos kaip pas BMW, jei gerai
supratau.
Priešrūkiniai, kaip jau rašiau, pas japonus arba atskirais mygtukais, arba
ant rankenėlės atskiru lengvai apčiupiamu ir atskiriamu ratuku.
Kruizas, kiek teko matyt, visada dešinėj vairo, realizacija - arba atskira
rankenėlė, arba mygtukai ant vairo.
Tiesa, man čia dabar gal irgi apsimest, kad su kruizu kažkokį super bajerį
suskėlei?

> O su langais, tai gal palik tu juos ramybėj jau, anuos ypač galinius
> darinėt ne privaloma nei reikia. Skirtingai nuo šviesų

Man reikia. O Codec'as sakė, kad gali būt ir privaloma. Tik jei ne irklai,
tai pzdc paliubomu...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i