Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 17:01:24
Taip, jau rašiau, esu kelis šimtus km (gal net visą tūkstantį :-))
nuvažiavęs su ~2005-2006 metų gamybos X5, kuris tuo metu buvo ~2-3 metų
senumo (veiksmas 2008 - 2009 vyko, miesto sąlygom kelių mėn begyje) - viduj
triperis konkretus, žinant jo kainą ir pozicionavimą (t.y. būtų ten kokia
Dacia, tai gal ir pusė bb, vertinimas iš kitos pusės būtų, o dabar ten
kažkokiu premiumu net nekvepėjo). Kas patiko, tai variklis, ar tik ne 4.4
benzas buvo, tai traukė visai padoriai.
Ankstesni ilgesni BMW paeksploatavimai vyko dar seniau (buvo tarp jų ir 728
artai 730), tai nėra labai apie ką ten prisimindinėt.
Naujesniais laikais 3 ir 5 tik keleivio vietoj. Už vairo visai nesinorėjo,
juolab, kad abu dar ir dyzeliai buvo... ;-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i